شناسهٔ خبر: 66609622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او باانگیزه‌ و پرتلاش کار می‌کند؛

حمایت کامل مدیر تراکتور از حمید مطهری

مدیر تیم تراکتور امیدوار است این تیم تا پایان مسابقات لیگ و جام حذفی روند فعلی خود را حفظ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری‌زاده پس از پیروزی دو گله تراکتور مقابل گل‌گهر سیرجان در خصوص عملکرد تراکتور در این بازی گفت: بازی خیلی خوب و سختی بود. جدا از نتیجه، هر دو تیم خوب بازی کردند و یک بازی خیلی خوب ارائه دادند. بچه‌های ما غیر از چند دقیقه اول تلاش خودشان را در مسابقه نشان دادند، تمرکز داشتند و از فرصت‌هایشان هم استفاده کردند و موقعیت‌های دیگری هم داشتند که خدا را شکر نهایتاً منجر به پیروزی شد. تیم روند خیلی خوبی را دنبال می‌کند و امیدوارم بتوانیم تا پایان لیگ بازی‌های جام حذفی همین روند را دنبال کنیم.

او در خصوص آینده نیمکت تراکتور و زمان مشخص شدن سرمربی جدید تیم گفت: آقای مطهری به عنوان مسئول فنی تیم بالای سر تیم هستند و آقای عسگری و آقای نصرتی و آقای امیلیو هم کنارشان حضور دارند و تلاش شبانه روزی هم دارند. من به نوبه خودم و از طرف باشگاه از کادرفنی‌مان تقدیر و تشکر می‌کنم که بسیار با انگیزه و پرتلاش کارشان را انجام می‌دهند.

مظفری‌زاده سپس به تمجید از بازیکنان تراکتور پرداخت و گفت: جا دارد از بازیکنان هم تشکر کنم که در چند بازی نشان دادند علی‌رغم فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت، تمام عشق و علاقه‌شان به پیراهن‌شان است و تمام تلاششان را می‌کنند تا دل هواداران را شاد و زحماتی که از طرف مدیریت و مالک باشگاه برای تیم کشیده شده، جبران کنند.

نظر شما