شناسهٔ خبر: 66607756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

براهیم دیاز: بازیکنان رئال مثل برادرانم هستند

براهیم دیاز از ارتباطش با بازیکنان رئال مادرید خوشحال است و آن‌ها را مانند خانواده‌اش می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز پس از زدن دو گل و ارسال یک پاس گل، به عنوان بهترین بازیکن بازی امشب رئال مادرید و گرانادا انتخاب شد.

دیاز پس‌ از بازی ابتدا ابراز امیدواری کرد که گرانادا زودتر به لالیگا برگردد: "به گرانادا می‌گویم که امیدوارم به زودی به لالیگا برگردند. ما بازی را با حداکثر احترام انجام دادیم. بعد از هفته سختی که داشتیم، بازی آسانی نبود، ما با آدرنالین بالا به این بازی آمدیم و با احترام بازی کردیم."

گل اولی که زدی؟

وینیسیوس در رختکن به من گفت که قرار است اینطور گل بزنم، من به او گوش دادم و این درست بود. گل دوم روی تلاش تمام تیم بود، یک بازی باورنکردنی بود، ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است امتیازات بیشتری را در لیگ کسب کنیم و در بهترین فرم برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم. 12 گل و 7 پاس گل، چندین بازی باقی مانده، سعی می‌کنم بیشتر از این کار کنم اما مهمترین چیز تیم است.

2020799

عملکرد تیم؟

بازی با این هم تیمی‌ها بسیار آسان است. این عملکردم به لطف هم تیمی‌هایم‌ است. مهمترین چیز عناوین است. ما لیگ را داریم و لیگ قهرمانان را می‌خواهیم. ما مثل یک خانواده هستیم، بیشتر از خانواده‌ام با آن‌ها وقت می‌گذرانم، آن‌ها برادرانم هستند.

نظر شما