شناسهٔ خبر: 66606581 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بهترین خریدار ضایعات در تهران

بهترین خریدار ضایعات در تهران از فعالیت های مجموعه آرمین ضایعات میباشد که در تمام نقاط تهران انجام میشود.

صاحب‌خبر -

بهترین خریدار ضایعات در تهران از فعالیت های مجموعه آرمین ضایعات میباشد که در تمام نقاط تهران انجام میشود. فقط کافیست هنگام فروش ضایعات آهن خود با شماره های ما تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان در محل مورد نظر حاضر شوند و همکاری با شما را آغاز کنند.

از همکاری با ما پشیمان نخواهید شد ما کلیه ضایعات آهن ، تیر آهن ، مس، آلومینیوم، چدن، سفاله آهن، فولاد ، نخاله های ساختمانی و … و همچنین کلیه ضایعات فلزی را در محل شما خریداریم.

4

قیمت ضایعات آهن امروز در تهران

قیمت ضایعات آهن امروز در تهران که فروشندگان و خریداران انواع ضایعات آهن با استفاده از قیمت روز شمش فولاد، قیمت ضایعات آهن خود را تعیین می کنند. قیمت خرید ضایعات آهن گالوانیزه با نوع آلیاژی و روغنی آن متفاوت است.

بدیهی است که هرچه مقدار معایب ذکر شده در آهن قراضه بیشتر باشد ، قیمت آن نیز کاهش می یابد. قیمت خرید ضایعات آهن پرس شده با پرس نشده نیز با هم متفاوت است. لازم به ذکر است که قیمت خرید و فروش ضایعات آهن در اکثر موارد بر حسب کیلو اعلام می گردد.

خریدار ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن در تهران با خرید فلزاتی مانند مس ، برنج ، آلومینیوم ،آهن، چدن، و سایر مواد ضایعات آهنی که در اطراف خود بی استفاده مانده اند میخرد  این ضایعات فلزی نباید دور ریخته شوند در عوض ، آنها باید به درستی بازیافت شوند.

فلز یک منبع با ارزش است که می تواند بازیافت شود و تبدیل به مواد قابل استفاده جدید شود. جهت فروش ضایعات خود با ما تماس بگیرید.

خریدار ضایعات منزل

خریدار ضایعات منزل در تهران که این روزها به یکی از شغل های پردرامد در تهران به شمار میاید که درامدی میانگین به 5 میلیون در ماه میرسد که موارد نیاز برای خرید ضایعات منزل در تهران یک وانت و یه بلندگو میباشد :)) , شرکت ضایعاتی آرمین با خرید ضایعات منزل شما به قیمت مناسب و نقد منتظر تماس شما عزیزان میباشد که در صورت نیاز میتوانید با ما تماس بگیرید.

انواع ضایعات منزل چیست؟

خریدار ضایعات منزل ، به انواع وسایل و موادی گفته می‌شود که در منزل شما وجود دارند و دیگر کاربردی ندارند و فقط جا و فضا را اشغال می‌کنند. این وسایل و مواد می‌توانند از جنس فلز، پلاستیک، شیشه، کاغذ، چوب، پارچه، الکترونیکی و غیره باشند. برخی از مثال ‌های ضایعات منزل عبارتند از:

  • لوازم خانگی قدیمی و خراب مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، کولر، اجاق گاز و غیره
  • لوازم الکترونیکی و کامپیوتری مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، مودم، پرینتر، کیبورد، موس و غیره
  • لوازم شخصی و بهداشتی مانند لباس، کفش، کیف، عینک، ساعت، جواهرات، لوازم آرایشی و غیره
  • لوازم ساختمانی و تعمیراتی مانند میخ، پیچ، چوب، سیم، کابل، لوله، شیرآلات، رنگ، گچ و غیره

خریدار ضایعات در محل

آرمین ضایعات یکی از بهترین خریدار ضایعات در محل و منزل شما با قدمت کاری بیش از 30 سال با خرید ضایعات شما با تسویه نقدی در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

مزیت فروش ضایعات 

ضایعات انواع موادی هستند که بعد از استفاده از آنها دیگر به درد نمی خورند و به عنوان زباله دور انداخته می شوند. اما آیا می دانید که بسیاری از این ضایعات قابل بازیافت هستند و می توانند به مواد جدید و مفید تبدیل شوند؟

بازیافت یعنی فرآیندی که در آن مواد قابل بازیافت از ضایعات جدا شده و پس از پردازش و تغییر شکل به محصولات جدید تبدیل می شوند. درواقع بازیافت دارای فواید بسیاری برای انسان و محیط زیست است. برخی از این فواید عبارتند از:

  • کاهش مصرف منابع طبیعی و انرژی
  • کاهش هزینه های تولید و مصرف
  • کاهش آلودگی هوا، آب و خاک
  • کاهش حجم زباله های دفن شده در محل های دفن زباله
  • ایجاد اشتغال و درآمد برای افراد

اما چگونه می توانیم ضایعات خود را بازیافت کنیم؟ راه ساده تر و راحت تر این است که ضایعات خود را به خریدار ضایعات در محل بفروشیم. خریدار ضایعات در محل یک مرکز متخصص در خرید و فروش انواع ضایعات است که با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن و کارآمد ضایعات شما را در محل خود جمع آوری، جداسازی، فرآوری و بازیافت می کند.

5

درباره آرمین ضایعات

خدمات ضایعات بخش مهم در فرآیند پس از تولید و بهینه سازی در راستای حفظ محیط زیست و احیای مواد با ارزش در چرخه تولید دیگر صنایع می باشد.

پیشکسوتانی در بخش خدمات ضایعات در ایران فعالیت دارند که بنگاه ضایعات آرمین از اولین شرکت های ثبت شده با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در این بخش می باشد.

در این مجموعه بیش از ده نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود چهل نفر به صورت غیر مستقیم با ما همکاری دارند.

نظر شما