شناسهٔ خبر: 66606207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

متفکرآزاد در جریان بازدید از غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه مطرح کرد؛

بحث و گفت و گو در مورد تاثيرگذاري نفوذ و اجراي قانون جهش توليد دانش بنيان در حاشيه نمايشگاه اينوتکس/ حضور فعال مرکز نوآوري مجلس در نمايشگاه

صاحب‌خبر -
بحث و گفت و گو در مورد تاثيرگذاري نفوذ و اجراي قانون جهش توليد دانش بنيان در حاشيه نمايشگاه اينوتکس/ حضور فعال مرکز نوآوري مجلس در نمايشگاه
خبرگزاری آریا - عضو هیات رئیسه مجلس ضمن اشاره به حضور فعال مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس یادآور شد در حاشیه نمایشگاه در مورد تاثیرگذاری نفوذ و اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان بحث و گفت و گو شد تا بتوان در مجلس دوازدهم پیش زمینه ذهنی برای انجام اصلاحات لازم و پیگیری های نظارتی بیشتر را داشته باشیم.

روح الله متفکرآزاد در جریان بازدید از غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس به گزارش سرویس سیاسی آریا در گفت‌ وگو با خانه ملت ، گفت: امروز بازدید مفصلی را از نمایشگاه اینوتکس داشتم و در جریان امکانات و نوآوری ها و ورود بخش های مختلف کشور، نهادها و مجموعه های تامین مالی به دانش پایه، نوآورانه و دانش بنیان قرار گرفتم و بحث مفصلی با کنش گران و ذینفعان در جریان بازدید صورت گرفت .
وی افزود: همچنین در مورد تاثیرگذاری نفوذ و اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان بحث و گفت و گو شد تا بتوان در مجلس دوازدهم پیش زمینه ذهنی برای انجام اصلاحات لازم و پیگیری های نظارتی بیشتر را داشته باشیم .
عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در ادامه با حضور در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه با کارشناسان این مرکز و همچنین مرکز پژوهش ها در مورد اقدامات نوآورانه بحث و گفت وگو شد .
متفکرآزاد یادآور شد: طی این چند روز نشست ها و پنل هایی با حضور نمایندگان و کارشناسان به فراخور موضوعات مختلف در حاشیه نمایشگاه از جمله افتتاحیه فروم قانون گذاری، محفل هم اندیشی فناوران و نوآوران و قانون گذاران برای قانون خوب برگزار شد .
وی یادآور شد: امروز با حضور رئیس مجلس سامانه دستیار هوشمند تنقیح قوانین معرفی و اقدامات امیدبخش دیگری توسط کارشناسان تشریح شد که برای اینجانب هم جذابیت داشت و تاکید کردم که باید در مورد این موضوعات تشریک مساعی و بررسی شود آیا به موضوع رگولاتوری در حوزه حکمرانی نیاز داریم یا خیر و اگر لازم داریم تا چه حد بوده و به مباحث علمی و اساسی در حوزه حکمرانی کشور پرداختیم ./
پایان پیام

نظر شما