شناسهٔ خبر: 66606144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اوسمار ویه را:

نیمه اول چند سال مرا پیر کرد/ در روزی بردیم که خیلی خوب نبودیم

مهدی مرتضویان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار گفت: در روزی که از نظر تاکتیکی خوب نبودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم توانستیم به پیروزی و سه امتیاز برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه پاس و با قضاوت حسن اکرمی از ساعت ۱۸:۲۰ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: به تیم و بازیکنان و سرمربی هوادار تبریک می گویم. آنها بازی را برای ما سخت کردند. تیم هودار من را یاد تیم برزیلی می‌اندازد.

وی ادامه داد: قبلاً هم گفته بودم که این بازی من را دو سال پیرتر و موهایم را سفید می‌کند. با شانس‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم به راحتی در همان نیمه اول نتیجه بازی را به سود خودمان کنیم. در روزی که روی استراتژی و تاکتیکی خوب نبودیم اما صاحب سه امتیاز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانم خوب بازی کردند و آنهایی هم که بازی نکردند با قلب شأن به تیم کمک کردند و به سه امتیاز رسیدیم و باید خودمان را برای سه بازی آینده آماده کنیم.

ادامه دارد...

نظر شما