شناسهٔ خبر: 66604593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

هاشمی‌نسب و حامدی‌فر محروم شدند

آراء کمیته انضباطی درخصوص جنجال‌هایی که در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن رخ داد، اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پس از اتفاقات رخ داده در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن که منجر به احضار مهدی هاشمی نسب و امید حامدی فر از جمع آبی‌ها و مهرداد رضایی از ذوبی‌ها به کمیته انضباطی شد، حالا سایت فدراسیون فوتبال نیز رأی صادر شده را اعلام کرده است.

در دیدار رفت دو تیم و پس از جملاتی که مهرداد رضایی خطاب به حامدی فر به زبان آورد، تنش‌هایی میان این دو بازیکن به وجود آمد که علی رغم مصدومیت و غیبت رضایی در بازی روز دوشنبه، اما بازیکن استقلال در پایان بازی به سمت بازیکن حریف رفت و باعث سرنگونی او شد.

  در ادامه نیز درگیری‌هایی میان مهدی هاشمی نسب و یکی از اعضای ذوب آهن به وجود آمد که این اتفاقات منجر به احضار مربی آبی‌ها به کمیته انضباطی شد و حالا نیز سایت رسمی فدراسیون آراء در نظر گرفته شده را به صورت رسمی اعلام کرده است.

محرومیت هاشمی نسب و حامدی فر,اخبار استقلال

مهدی هاشمی نسب نیز در دو دیدار قادر به همراهی استقلال نیست که البته برخلاف حامدی فر، محرومیت دستیار نکونام قطعی بوده و او باید ۱۰۰ میلیون تومان نیز پرداخت کند.

علاوه بر این، باشگاه استقلال به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز، مواد دودزا و پرتاب اشیاء از سوی تماشاگرانش، به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان محکوم شده است.

باشگاه ذوب آهن نیز به دلیل دریافت ۶ کارت زرد توسط بازیکنانش، ۲۴ میلیون تومان جریمه شده است.

نظر شما