شناسهٔ خبر: 66604013 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش حماس به حمله نظامی مجدد اشغالگران به جبالیا

حماس در بیانیه ای به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و نیز یورش های آن به جبالیا و دیگر مناطق غزه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حماس در بیانیه ای با اشاره به حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه اعلام کرد: اعلامیه ارتش اشغالگر درباره شروع حمله نظامی در جبالیا و هشدار به فلسطینی ها برای تخلیه آن و همزمان با بمباران و حملات توپخانه و به موازات حمله متوالی به شهر رفح از چند روز قبل و ارتکاب جنایات در محله الزیتون درشهر غزه و تشدید حملات به غیرنظامیان در مناطق مختلف غزه؛ تاکیدی بر اصرار کابینه تروریستی رژیم صهیونیستی برای تداوم جنگ کشتار ضد ملت ما در غزه از طریق کشتار و نسل کشی و کوچاندن و تداوم نابودی زیرساختهای شهری است.

در این بیانیه آمده است: ما دولت آمریکا و بایدن رئیس جمهور آنرا مسئول کامل تشدید این جنایات علیه غیرنظامیان اعم از زن و کودک و سالخوردگان می دانیم زیرا پوششی برای اقدامات فاشیستی صهیونیستها ایجاد کرده تا جنایتاشان را ادامه دهند.

حماس بیان کرد: از جامعه جهانی و سازمان ملل می خواهیم که از مواضع خجولانه و شرم آور دست بردارند و به دشمن صهیونیست فشار وارد کنند و حامی غیرنظامیان بی گناه باشند.

در این بیانیه آمده است: تشدید حملات خللی در عزم ملت استوار ما ایجاد نخواهد کرد و عزم آنرا سست نخواهد کرد و ملت ما به مقابله با ماشین کشتار صهیونیستها ادامه می دهد تا دشمن را درهم بشکند و از اراضی ما بیرون کند و آزادی و حق تعیین سرنوشت محقق شود.

نظر شما