شناسهٔ خبر: 66602524 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات خدمات‌رسانی به معلولان برای بازدید از نمایشگاه کتاب

جزئیات خدمات‌رسانی ویژه به معلولان و جانبازان برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر فرهمند؛ مدیرکل معاونت بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: همزمان با آغاز سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با استقرار 2 دستگاه ون ویژه جانبازان و معلولان گرامی، در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره)، ورودی خیابان شهید بهشتی،  نسبت به جابجایی این عزیزان به سالن های نمایشگاه اقدام خواهیم کرد.

فرهمند با اعلام این خبر افزود: علاوه بر خدمات ویژه در محوطه نمایشگاه، برای تسهیل تردد علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به درخواست‌های مشترکین سامانه برای عزیمت از نقاط مختلف شهر تهران به محل برگزاری نمایشگاه نیز صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: خدمات حمل و نقلی سامانه جانبازان و معلولان اتوبوسرانی تهران برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یک ساعت قبل تا یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 لغایت 29 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح الی 21، دایر است و مجموعه اتوبوسرانی تهران علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به مصلی امام خمینی (ره)، نسبت به برقراری 3 خط ویژه اتوبوس از مبادی: پایانه آزادی، میدان صنعت و فلکه سوم تهرانپارس برای جابجایی بازدیدکنندگان اقدام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما