شناسهٔ خبر: 66601982 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در گفت‌وگو با ایثار:

ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تکريم خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر از مهمترين اهداف جشنواره تئاتر ايثار است

صاحب‌خبر -
ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تکريم خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر  از مهمترين اهداف جشنواره تئاتر  ايثار است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران از اهداف مهم جشنواره تئاتر ملی ایثار است.

به گزارش «ایثار». جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار با اشاره به میزبانی استان از این جشنواره ملی اظهار داشت: زیباشناسی معنوی تئاتر و رسالت انسانی آن مهمترین ویژگی جهت ارائه مقاومت و ایثار در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی به ویژه حماسه رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه یکی از عناصر مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده از هنر به ویژه هنر نمایش است، ادامه داد: هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ 25 لغایت 28 اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران از اهداف مهم جشنواره تئاتر ملی ایثار است.
اسدی با بیان اینکه در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر را شاهد خواهیم بود، عنوان‌کرد: در این جشنواره از 8 گروه نمایش صحنه‌ای و 10 گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند و برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند که امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با بیان اینکه تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند، گفت: در بخش آموزش در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان گلستان برای علاقمندان برگزار خواهد شد و با مساعدت استاندار استان گلستان، همه دستگاه‌های استان در جهت برگزاری باشکوه‌تر برگزار کردن جشنواره تلاش خواهند کرد.
انتهای پیام/

نظر شما