شناسهٔ خبر: 66601180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ابراز تاسف سرمربی استقلال خوزستان؛

پورموسوی: علت تماس ۲ باشگاه با بازیکنان ما چیست؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از اینکه دو باشگاه مطرح لیگ برتری با بازیکنان این تیم برای فصل آینده تماس گرفته‌اند، ابراز تأسف کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش صراط سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با تسنیم، در آستانه دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و در این مدت سعی کردیم تا روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم کار کنیم. به هر حال در این مقطع ممکن است فشار زیادی روی آنها وارد شود و آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان را از استرس و فشارهای روحی خارج کنیم تا در نهایت بتوانیم در این چهار بازی هم نتایج موردنظرمان را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم تا برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.
مدافع استقلال خوزستان: بازی ما مقابل نساجی 9 امتیازی است

 

وی در مورد اینکه آیا قرار است فصل آینده هم هدایت استقلال خوزستان را بر عهده داشته باشد یا خیر، تأکید کرد:‌ هیئت مدیره و مسئولان باشگاه امسال از کادر فنی حمایت کردند و این نشان می‌دهد که آنها دنبال ثبات هستند. هنوز زود است که بخواهیم در مورد فصل بعد صحبت کنیم و من هم دوست ندارم که برای بازیکنان رفتار نمایشی داشته باشم و از حالا بگویم که همه شما را می‌خواهم. ما در حال حاضر فقط باید روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کنیم و در کنار هم باشیم. هیچ وقت نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد و مهم این است که مسئولیت فعلی‌مان را به بهترین شکل انجام دهیم.

پورموسوی با بیان اینکه تقابل با نساجی یک بازی تعیین‌کننده است، یادآور شد: هر دو تیم در جدول هم‌امتیاز هستند و امسال هم بازی رو در رو تعیین‌کننده است. ما در زمین خودمان نیاز مبرمی به برد داریم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تیم تحت هدایت او در لیگ برتر ماندگار خواهد شد، خاطر نشان کرد:‌ در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی تیم ما شرایط خوبی دارد و حتی تلاش می‌کنیم در پایان لیگ در رده دوازدهم قرار بگیریم.

وی در واکنش به برخی حرف و حدیث‌ها که بعد از بازی نساجی با ذوب‌آهن ایجاد شد، تصریح کرد: بازیکنان و مربیان فوتبال ایران با شرافت هستند، ولی گاهی اوقات ممکن است حرفی زده شود و آن حرف پیامدهای مثبت یا منفی داشته باشد. رصد کردن بازی‌ها و نظارت بیشتر از سوی نهادها، اتفاق خوبی است. به‌عنوان مثال دو باشگاه که در بالای جدول هستند، با بازیکنان ما تماس می‌گیرند! چرا باید در این موضوع حساس با آنها تماس گرفته شود؟! ما نمی‌دانیم این افراد چه نیتی دارند، ولی برخی افراد که در کنار فوتبال هستند باید مورد رصد قرار بگیرند تا فضای این فوتبال آلوده نشود.

پورموسوی ضمن ابراز تأسف از اینکه سه تیم خوزستانی در منطقه سقوط قرار گرفته‌اند، گفت: در این مورد صحبت زیاد است و باید در  آخر فصل در موردش حرف بزنم، ولی متأسفانه در خوزستان به فوتبال توجه نمی‌شود. ما یک تیم لیگ برتری هستیم، ولی امسال مدام درگیر زمین تمرین بودیم و من در این دو سال واقعاً بایت زمین تمرین عذاب کشیدم. چرا بازیکن ما باید در ماشین لباس عوض کند یا در زمینی تمرین کند که سرویس بهداشتی و دوش ندارد؟ تنها چیزی که می‌تواند در آینده مرا از فوتبال خوزستان دور کند، مشکل زمین تمرین است.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما