شناسهٔ خبر: 66600839 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

رسوب برداري 47 کيلومتر از محورهاي روستايي خراسان شمالي طي بارش هفته گذشته

صاحب‌خبر -
رسوب برداري 47 کيلومتر از محورهاي روستايي خراسان شمالي طي بارش هفته گذشته
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از رسوب برداری 47 کیلومتر از محورهای روستایی این استان طی بارش هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: طی بارش در هفته گذشته محورهای روستایی شهرستان های اسفراین، فاروج و راز و جرگلان به طول 47 کیلومتر با تلاش راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.
وی افزود: در این مدت، عملیات رسوب برداری در محورهای روستایی شهرستان اسفراین به طول 15.5 کیلومتر در محورهای روستایی شهرستان راز و جرگلان به طول 24 کیلومتر و در محورهای روستایی شهرستان فاروج به طول 7.5 کیلومتر اجرا شده است.
این مسئول، تنقیه 2 دستگاه پل را از دیگر اقدامات راهداران طی بارش اخیر ذکر و اظهار کرد: همچنین رادیه و برید و دستک 2 دستگاه پل در راز، یک دستگاه پل در جرگلان و یک دستگاه پل در غلامان خسارت دیده است.
مشتری با اشاره به کمک رسانی راهداران به 3 دستگاه خودرو در شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: طی عملیات رسوب برداری در محورهای یاد شده 33 راهدار و 26 دستگاه ماشین آلات راهداری به کارگیری شد.

نظر شما