شناسهٔ خبر: 66600466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاداش فولادی‌ها درصورت موفقیت مقابل استقلال

مدیران باشگاه فولاد نمی‌خواهند دیدار با استقلال را در روز دوشنبه برای خود و اعضای تیمشان حساس کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مهمان استقلال در ورزشگاه آزادی است. این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول برای هر دوی آنها بسیار اهمیت دارد؛ جایی که استقلال برای حفظ صدرنشینی خودش تلاش می‌کند و فولاد هم امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب در این مسابقه جایگاه خودش را در پایین جدول ارتقا بدهد.

در این شرایط اخباری مبنی بر اینکه فولادی‌ها برای شکست استقلال پاداش ویژه‌ای را برای اعضای تیم خود در نظر گرفتند منتشر شد که بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه این مسئله را رد و اعلام کرد پاداش موفقیت مقابل استقلال به صورت ویژه نیست.

مدیرعامل فولاد در گفت‌وگوی اخیر خود با شبکه ورزش در این مورد گفت: ما دوست نداریم بازی با استقلال را برای خودمان و اعضای تیم حساس‌ کنیم. بازیکنان ما به اندازه‌ای باتجربه و بزرگ هستند که اهمیت این بازی را درک می‌کنند و می‌دانند این بازی چقدر مهم است.»

او ادامه داد: «برای بحث پاداش هم ما در چهارچوب باشگاه این مسئله را از قبل دیده‌ایم و پاداش موفقیت مقابل استقلال هم به صورت ویژه ویژه‌تر از بازی‌های دیگر نخواهد بود. بر اساس چارتی که داریم، عمل می‌کنیم و در صورت موفقیت به بازیکنان پاداش می‌دهیم.»

نظر شما