شناسهٔ خبر: 66599154 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

خبر مهم برای مستاجران/ نحوه ثبت قرارداد اجاره در سامانه املاک و اسکان اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام در سامانه خودنویس، نحوه ثبت قرارداد اجاره در سامانه املاک و اسکان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: به روزرسانی سامانه «خودنویس» در حال اتمام است و تا ساعات ۱۴، این سامانه و سامانه املاک و اسکان در دسترس قرار می‌گیرد.

ساسانی، مدیرعامل سامانه «خودنویس» و مشاور وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر سامانه املاک و اسکان از  دسترس خارج شده است، گفت: جهت ثبت‌نام در سامانه خودنویس، باید تمامی اطلاعات در سامانه املاک و اسکان ثبت شود و با توجه به آنکه سامانه املاک و اسکان در حال به‌روزرسانی است، بنابراین استفاده از این سامانه و ثبت قرارداد امکان‌پذیر نخواهد بود‌.

او افزود: در حال حاضر  روند ثبت‌نام در سامانه خودنویس با استقبال قابل توجه همراه است؛ به طوری که ثبت‌نام در این سامانه به ۲۸۹ هزار و ۷۱۱ن فر رسیده و روز‌به‌روز و ساعت به ساعت بر این آمار اضافه می‌شود‌.

مدیرعامل سامانه «خودنویس» و مشاور وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس، رشد ۴۱ درصدی داشته و با نزدیک شدن به فصل اجاره، این قراردادها در حال افزایش است‌.

مدیرعامل سامانه «خودنویس» و مشاور وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: طبق اعلام مسئولان، به روزرسانی سامانه املاک و اسکان در حال اتمام است و تا ساعت ۱۴، سامانه در دسترس قرار می‌گیرد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما