شناسهٔ خبر: 66597597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

اختتامیه جشنواره ملی نخستین واژه آب در زنجان برگزار می شود

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: آئین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) امسال به میزبانی استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، محمد علی نادرخانی گفت: آئین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) هفته نخست خردادماه ۱۴۰۳ در آستانه هفته صرفه‌جویی و همزمان با شروع فصل گرما با حضور دانش‌آموزان و معلمان برگزیده پایه اول ابتدایی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) پیرو هماهنگی آبفای کشور با وزارت آموزش و پرورش همه‌ساله برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و همزمان با یادگیری اولین حروف الف و ب برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان بابیان اهمیت آموزش مفاهیم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب علی الخصوص در مقاطع پایه افزود: آموزش این مفاهیم در پایه اول باعث ماندگاری دائم و تاثیرگذاری بیشتر بر دانش‌آموزان خواهد بود.

نادرخانی ادامه داد: در جشن‌های نخستین واژه (آب) که در مدارس کشور برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود علاوه بر آموزش‌های متداول توسط کارشناسان خبره، از نمایش‌های هنری، موزیکال، مسابقه و بازی نیز برای انتقال مفاهیم به دانش‌آموزان رونمایی می‌شود.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در همه مراکز شهرستان‌های استان زنجان برای دانش آموزان مقطع اول ابتدایی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: اهدای بسته‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط با آب به دانش‌آموزان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جشن‌های فراگیری نخستین واژه آب در استان زنجان بوده است.

نظر شما