شناسهٔ خبر: 66597404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پسماند صنعتی شهریار در هوشنگ آباد فشافویه سوزانده می‌شود

رئیس محیط‌زیست شهریار گفت: ۸۰ تن پسماند یک واحد تولیدی در شهریار که بوی بسیار بدی داشت، پس از بسته‌بندی در ظروف مخصوص، پلمب و به مرکز امحا در هوشنگ آباد شهرستان آباد فشافویه منتقل شد تا در کوره‌های مخصوص سوزانده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سپیده وجیهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شهریار، با اشاره به انتقال 80 تن پسماند یک واحد صنعتی به مراکز مورد تأیید جهت امحا گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی که با آب بیشتر سر و کار دارند، باید دارای تصفیه‌خانه باشند لذا این واحد تولیدی صنعتی، پسماند صنعتی خود را که از نوع لجن بود جمع‌آوری کرده است.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی به‌صورت مستمر پسماند صنعتی خود را به مراکز مورد تأیید امحا پسماندهای صنعتی منتقل می‌کند، افزود: گشت و پایش انتقال و امحا پسماندهای واحدهای صنعتی شهریار به‌صورت مستمر و روزانه توسط کارشناسان انجام می‌گیرد.

رئیس محیط‌زیست شهریار با اشاره به خشک شدن پسماند صنعتی واحدهای تولیدی برای انتقال تصریح کرد: واحدهای تولیدی صنعتی برای انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مورد تأیید باید از طریق سامانه جامع زیست‌محیطی اقدام کنند.

وجیهی با بیان اینکه پسماند یک واحد تولیدی که انباشت شده بود بوی بسیار بدی داشت گفت: با حضور کارشناسان محیط‌زیست 80 تن پسماند واحد صنعتی بسته‌بندی در ظروف مخصوص، پلمب و به مرکز امحا در هوشنگ آباد فشافویه منتقل شد.

وی بیان کرد: پسماندهایی که به حالت جامد به مراکز امحا زباله‌های صنعتی منتقل می‌شوند در کوره‌های مخصوص که دارای فیلتر هستند، سوزانده می‌شوند.

رئیس محیط‌زیست شهریار خاطرنشان کرد: برای امحای زباله‌های ویژه صنعتی واحدهای تولیدی با دو شرکت مورد تأیید سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان ری و اصفهان همکاری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/‌

نظر شما