شناسهٔ خبر: 66594037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

بایدن، ترامپ را مسخره کرد/ کارزار انتخاباتی دو پیرمرد آمریکایی/ ای کاش ترامپ وایتکس را ...

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا با کنایه به یک توصیه جنجالی دونالد ترامپ در دوره همه‌گیری کروناویروس برای تزریق وایتکس به منظور درمان این بیماری گفت این رئیس جمهور سابق آمریکا باید به خودش کمی از وایتکس تزریق می‌کرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در محل یک گردهمایی با اهداکنندگان مالی در جنوب سان فرانسیسکو برای کارزار انتخاباتی خود اظهار کرد دوره ریاست جمهوری رقیب انتخاباتی جمهوریخواهش مملو از آشوب بود و رای‌دهندگان آمریکایی باید این موضوع را به یاد داشته باشند.

بایدن و ترامپ حدود ۶ ماه مانده تا موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا رقابت شدید پایاپای با یکدیگر دارند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی‌اش با اشاره به صحبت جنجالی دونالد ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود هنگام همه‌گیری کروناویروس و توصیه او به مصرف مواد ضدعفونی کننده برای درمان کروناویروس اظهار کرد: «آیا یادتان می‌آید که او گفت بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تزریق کمی وایتکس به بازوی خودتان است؟! این حرفی است که او زد و واقعا هم منظورش همین بود. کاش به خودش هم کمی تزریق می‌کرد!»

خبر مرتبط
جدیدترین گاف بایدن/ شمالی و جنوبی را تشخیص نداد!

اقتصادنیوز: «جو بایدن» رئیس‌جمهور سالخورده آمریکا در تازه‌ترین لغزش زبانی خود، «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی را «رئیس‌جمهور کره‌جنوبی» نامید.

ترامپ در ماه‌های اولیه همه‌گیری کروناویروس در سال ۲۰۲۰ ادعا کرد «تزریق» یک ماده ضدعفونی کننده مثل وایتکس یا ایزوپروپیل الکل به بدن می‌تواند به محافظت در برابر این ویروس کمک کند!

بایدن همچنین کنایه دیگری نیز به موضوع به اصطلاح «نامه‌های عاشقانه» کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای دونالد ترامپ زد، هر چند که در ادامه سلسله‌ بی‌پایان گاف دادن‌ها در سخنرانی‌های علنی خود، کیم جونگ اون را به اشتباه «رئیس جمهور کره جنوبی» خواند.

ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود به دیدار رهبر کره شمالی رفت و نامه‌نگاری‌هایی نیز با او داشت که چند نسخه از آنها را در یک کلاسور در دفتر ریاست جمهوری نگهداری کرد.

خبر مرتبط
نسخه امنیتی هولناک بایدن برای عربستان؛ مصالحه با چراغ‌سبز اتمی!/ خواب آشفته آمریکا برای تهران و ریاض؟

اقتصادنیوز: به باور گروهی از ناظران ایالات متحده بیش از این نمی تواند در برابر خواست ریاض جهت دستیابی به تجهیزات هسته ای، مقاومت کند. از همین رو واشنگتن می‌بایست به دنبال سازوکار و اهرم هایی جهت مهار و گسترش دامنه برنامه هسته ای احتمالی پادشاهی باشد.

بایدن یک بار در اواخر ماه آوریل نیز در یک سخنرانی دیگر در واشنگتن با توصیه ترامپ به تزریق وایتکس شوخی کرده و گفت این رئیس جمهور سابق آمریکا ظاهرا این ماده را به خودش تزریق کرده اما «همه آن وارد موهایش شده است!»

 

نظر شما