شناسهٔ خبر: 66594025 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

حضور پر قدرت بانک ملی ایران در نظام پرداخت جایگاه های عرضه سوخت کشور / بانک ملی ایران سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد

بانک ملی ایران به‌دنبال امضای تفاهمنامه با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به آحاد اجتماع سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، این بانک با حضور قدرتمند در عرصه انرژی با رویکرد افزایش سطح تنوع در خدمات خود، تفاهمنامه‌ای به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به آحاد اجتماع با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران امضاء کرد.

این تفاهمنامه به‌منظور ارتقاء سطح امنیت جایگاه‌ها، بهبود طراحی و برنامه‌ریزی ساخت دستگاه‌های پرداخت، تجهیز و نوسازی نظام پرداخت در جایگاه‌های CNG صورت گرفت.

براساس این تفاهمنامه بانک ملی ایران به‌عنوان سرمایه‌گذار در امر نوسازی و بهسازی دستگاه‌های پرداخت در جایگاه‌های CNG کشور اقدام خواهد کرد و از این پس در این جایگاه‌ها با استفاده از دانش فنی داخلی، دستگاه‌های پرداخت بانک ملی ایران آماده ارائه خدمات پرداخت در سراسر کشور خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما