شناسهٔ خبر: 66592738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تشییع ‌پیکر ‌شهید مدافع امنیت در گرگان + فیلم

پیکر پاک شهید مدافع « مهدی مزرئی نوده» صبح امروز بر روی دستان مردم شهر گرگان تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، صبح امروز پیکر پاک شهید مدافع امنیت « مهدی مزرئی نوده» بر روی دستان مردم قدرشناس، ولایتمدار و شهیدپرور شهر گرگان از معراج شهدای استان تا امامزاده عبدالله (ع) این شهر تشییع شد.

پیکر مطهر شهید پس از تشییع در گرگان به زادگاهش در روستای نوده‌ملک منتقل و از مسجد جامع تا امامزاده عبدالله (ع) این روستا، تشییع و در این امامزاده خاکسپاری می‌شود.

همچنین مراسم سوم این شهید بزرگوار روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح الی 14 بعد از ظهر در مسجد جامع نوده‌ملک برگزار خواهد شد.

.

« مهدی مزرئی نوده» اهل روستای نوده ملک گرگان ظهر سه شنبه در راه دفاع از امنیت کشور و مبارزه با قاچاقچیان در میناب به شهادت رسید و روز چهارشنبه پیکرش در بندرعباس تشییع شد. پیکر پاک این شهید در شب برگزاری یادواره شهدای امنیت و مدافع حرم استان گلستان با استقبال مردم شهیدپرور گرگان وارد این شهر شد و شب گذشته نیز مراسم وداع با حضور مردم روستای زادگاهش باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

شهید مزرئی نوده متولد 23 آبان 1379، مجرد و اهل روستای نوده ملک از توابع گرگان بود. او سومین شهید مدافع امنیت استان گلستان از ابتدای امسال است.

تشییع شهدا , شهید امنیت , تشییع شهدا , شهید امنیت ,

انتهای پیام/582

نظر شما