شناسهٔ خبر: 66591497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آنچلوتی راه بارسلونا را به سمت کیمیچ باز می کند

صاحب‌خبر -
آنچلوتی راه بارسلونا را به سمت کیمیچ باز می کند

خبرگزاری آریا-مسئولان اینا بارسلونا احساس اطمینان می کنند که رئال مادرید برای از بین بردن تلاش های آنها برای جذب جاشوا کیمیچ، ملی پوش آلمانی، ستاره بایرن مونیخ، حرکتی نکرده است.

به گزارش سرویس ورزشی آریا به نقل از کورا؛با توجه به درخواست ژاوی هرناندز برای جذب بازیکن کانونی، کیمیچ یکی از گزینه های بارسا برای تقویت خط هافبک است.
به نقل از روزنامه کاتالونیایی موندو دپورتیوو، بارسلونا با توجه به حضور کارلو آنچلوتی سرمربی خود که در زمان هدایت ایتالیایی باواریایی با این بازیکن آلمانی روابط پرتنشی داشت، متوجه عدم امکان حرکت رئال مادرید برای جذب کیمیچ شده است.
کیمیچ پیش از این درباره آن دوره گفته بود: «در آن زمان من زیاد بازی نمی‌کردم، بنابراین مدتی به جدایی از باشگاه فکر کردم، اما پس از آن کارلو (آنچلوتی) رفت و من دوباره بازیکن کلیدی شدم. »
در آن زمان کیمیچ جزو اولویت های آنچلوتی نبود، زیرا او بیشتر به بازیکنان دیگری مانند ژابی آلونسو، آرتورو ویدال، تیاگو آلکانتارا و خاوی مارتینز تکیه می کرد.
این روزنامه کاتالان تاکید کرد که فصل پایانی این روابط پرتنش پس از آخرین بازی رئال مادرید و بایرن (2-1) در لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود.
سرمربی مرنگه پس از بازی در مورد گل مردود تیمش گفت که کیمیچ پس از تماس با ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، سعی کرد داور را فریب دهد.

نظر شما