شناسهٔ خبر: 66590789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهرام هروی با مهر مطرح کرد؛

اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا برای کاراته/ بهانه‌ای پذیرفته نیست

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابت های قهرمانی آسیا در این دوره برای ما از آن جهت اهمیت بالایی دارد که باید سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

سید شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی در شرایط خوبی برگزار شد و نفرات برتر هر وزن جواز حضور در مرحله سوم را کسب کردند. بر همین اساس مرحله سوم مسابقات انتخابی دوم خردادماه با حضور همه مدعیان از نفرات برتر مسابقات همدان گرفته تا ملی پوشان برگزار خواهد شد. پس از آن چند روز به ملی پوشان استراحت داده و سپس اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا ۳۱ تیرماه در مالزی برگزار خواهد شد. رقابت‌هایی که برای ما اهمیت دو چندانی دارد. اولین دوره مسابقات تیمی قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود و تیم ما باید در مالزی سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کند. طبق اعلام فدراسیون جهانی تیم ملی اول تا سوم راهی این رقابت‌ها خواهد شد. ما در کنار اینکه باید از طلای دوره خود دفاع کنیم، سهمیه مسابقات جهانی را نیز هدف قرار داده ایم.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: در بخش انفرادی هم در تلاشیم نتایجی بهتر از دوره قبل در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنیم. بر همین اساس برنامه‌های خود را طراحی کرده و پس از هماهنگی با مدیر تیم‌های ملی و در آغاز اردوهای تیم ملی اجرایی خواهد شد.

هروی در مورد غایبین مسابقات انتخابی مرحله سوم گفت: در این مرحله باید همه کسانی که مدعی رسیدن به لباس تیم ملی هستند حضور داشته باشند. غیر از موارد خاص و تنها با تائید مدیر تیم‌های ملی هیچ عذری را قبول نخواهیم کرد. هدف ما انتخاب بهترین‌ها است و پس از برگزاری چند مرحله از مسابقات انتخابی، شایسته‌ها وارد اردوی آماده سازی خواهند شد.

نظر شما