شناسهٔ خبر: 66589580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سقوط دومین تیم از لیگ پرتغال قطعی شد

تیم چاوز با شکست یک بر صفر مقابل فامالیکائو به لیگ دو پرتغال سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال چاوز که آخرین شانس خود را برای بقا در این رقابت‌ها امتحان می‌کرد، از ساعت 22:45 جمعه شب در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف تیم رده هشتمی فامالیکائو رفت.

چاوز که پیش از این مسابقه 23 امتیاز به دست آورده و در جایگاه هفدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و همچنین فاصله 5 امتیازی با تیم رده شانزدهمی پورتیموننسی داشت، در جدال با فامالیکائو نتوانست این اختلاف را جبران کند و امیدهایش به بقا را در هفته پایانی زنده نگه دارد.

تیم فوتبال چاوز در دیدار خانگی مقابل فامالیکائو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا امتیاز و جایگاه جدولی این تیم تغییر نکند و با توجه به اینکه فقط یک بازی دیگر در این فصل دارد و نمی‌تواند فاصله پنج امتیازی با پورتیموننسی را جبران کند و به رتبه شانزدهم و منطقه پلی‌آف برسد، به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

طبق قوانین لیگ برتر پرتغال، دو تیم مستقیما به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند که ویزلا و چاوز به لیگ دو رفتند و بین یکی از تیم‌های پورتیموننسی، استرلا، بوآویشتا، استوریل و ژیل ویسنته هم یک تیم به پلی‌آف برای بقا می‌رود که البته بعید است این اتفاق برای استوریل و ژیل ویسنته بیفتد.

نظر شما