شناسهٔ خبر: 66589259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زمین یادگار مناسب یک بازی تراکتور نیست؛

مطهری هم راه پاکو خمس را رفت

حمید مطهری از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم یادگار امام شرایط چندان خوبی ندارد و حتی باوجود تغییر فصل نیز نتوانسته شرایط چندان خوبی را تجربه کند. با این حال نکته جالب این است که هر دو تیم شهر تبریز، تراکتور و مس سونگون، بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند که این موضوع مورد انتقاد حمید مطهری قرار دارد.

مسئول فنی تراکتور با اشاره به اینکه قصد داشت تیمش را در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی گل‌گهر در زمین یادگار امام تمرین بدهد، از وضعیت چمن ورزشگاه بزرگ تبریز انتقاد کرد و مدعی شد که این شرایط برای فوتبال تبریز خوب نیست.

ویدئو: 332374

او در این مورد گفت: تیمی که می‌خواهد فوتبال مالکانه ارائه کند، به ابزاری همچون زمین بازی باکیفیت نیاز دارد. شنیدم بازی لیگ یک در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شده است. باشگاه بزرگی مثل تراکتور امروز باید در این ورزشگاه تمرین می‌کرد، ولی به خاطر اینکه چمن آسیب نبیند، در استادیوم خودمان تمرین خواهیم کرد. این موضوع کیفیت و کارایی ما را کم می‌کند و باید رسیدگی شود. در شهر خودمان مثل تیم غریبه آخرین جلسه تمرینی را برگزار می‌کنیم. باتوجه به فشردگی مسابقات، اگر در ورزشگاه یادگار امام تمرین می‌کردیم، چمن آنجا آسیب می‌دید.

وی افزود: در اینکه مسئولان زحمت می‌کشند شکی نیست و از آنها تشکر می‌کنم. اولویت باید با تراکتور باشد. اکنون فصل بهار فرا رسیده و کیفیت چمن باید بهتر می‌شد، اما آن طور که انتظار دارم، نیست. تراکتور باشگاه بزرگ و مدعی حضور در مسابقات آسیایی است و این شرایط نرمال و حرفه‌ای نیست. باشگاه مس سونگون نیز قابل احترام است و باید زمین جایگزین در اختیارشان قرار گیرد.

این در حالی است که پیش‌تر پاکو خمس از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار انتقاد داشت و حتی اعلام کرده بود که در صورت عدم کشت دوباره چمن و تغییر بنیادین، فصل آینده در تراکتور حضور نخواهد داشت.

نظر شما