شناسهٔ خبر: 66587554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکل خاصی ‌در انتخابات خرم‌آباد و چگنی گزارش نشد‌

رئیس ستاد انتخابات لرستان از پایان اخذ آرا در خرم‌آباد و چگنی برای دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و گفت: مشکل خاصی ‌در انتخابات خرم‌آباد و چگنی گزارش نشد‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، امشب، در جمع خبرنگاران گفت: مردم با حضور خود انتخابات دور دوم مجلس در لرستان را پرشور برگزار کردند.

او با اعلام پایان رأی‌گیری در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در خرم‌‌آباد و چگنی، اضافه کرد: مشکل خاصی در برگزاری انتخابات در این شهرستان‌ها مشاهده نشد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اعلام امنیت کامل انتخابات در لرستان، یادآور شد: از عوامل فناوری و ارتباطی برای برقراری شبکۀ پایدار اخذ آرای الکترونیکی در این استان قدردانی می‌کنم.

او با بیان اینکه جمع‌بندی آرا در فرمانداری‌های خرم‌آباد و چگنی آغاز شده‌است، بیان کرد: نتایج آرا با اخذ نظر هیئت نظارت بر انتخابات اعلام می‌شود.

یاوری با تکذیب شمارش اولیۀ آرا در خرم‌آباد و چگنی، هشدار داد: هرگونه انتشار آمار پیش از اعلام نتایج رسمی خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تأکید به اینکه گمانی‌زنی‌های انتخاباتی تشویش فضای جامعه را به‌دنبال دارد، متذکّر شد: صحت برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی باید مورد تأیید قرار بگیرد.

او با بیان اینکه زمان مشخصی برای پایان شمارش آرا در خرم‌آباد و چگنی تعیین نشده‌است، افزود: تلاش می‌کنیم که نتایج آرا را هرچه سریع‌تر اعلام کنیم.

یاوری با اعلام اینکه حدود 60درصد از شرکت‌کنندگان دور نخست انتخابات در دوم انتخابات خرم‌آباد و چگنی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: آمار دقیق‌تر از شرکت‌کنندگان به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شد.

230 شعبۀ اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و 217 شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر شده‌است.

مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات 208 هزار و 950 رأی بود که از این تعداد 193 هزار و 86 رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.

محمدرضا ملکشاهی‌راد با 30 هزار و 741 رأی، رضا سپهوند با 22 هزار و 652 رأی، قدرت‌الله ایمانی با 20 هزار و 480 رأی و هادی هاشمی‌نیا با 17 هزار و 805 رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ 644/.

نظر شما