شناسهٔ خبر: 66587324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید گلستان:

دختران شهدا مسئول بصیرت بخشی در میان بانوان جوان هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، گفت: دختران شهدا به تأسی از حضرت معصومه(س) مسئول بصیرت بخشی و جهاد تبیین در جامعه به ویژه در میان بانوان جوان هستند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «جمال اسدی» به همراه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در دیدار با خانواده شهید شهید مدافع امنیت، «محمدمهدی نجاتی نیا» ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: حضرت معصومه (س) الگوی علمی و عملی برای بانوان ایران اسلامی است و تأسی به زنان والامقامی همچون وی سبب شده تا دختران مؤمن، عفیف و انقلابی جامعه، شخصیت و هویت خویش را پیدا کرده و به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه فرهنگی و اجتماعی رفیعی دست پیدا کنند.
 
به گفته وی؛ دختران شهدا از نعمت پدر داشتن بی ‌نصیب ماندند تا دختران ایران اسلامی در امنیت باشند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با عنوان اینکه شهدا جانشان را در راه حفظ امنیت و ارزش‌ها فدا کردند، تصریح کرد: ما باید فرهنگ ایثار و مجاهدت را از شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم این بزرگمردان بیاموزیم.
 
گفتنی است؛ در پایان این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اهداء هدیه ای از دختر معظم شهید محمدمهدی نجاتی نیا دلجوئی کرد.
 
سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی نیا» در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در درگیری با اشرار هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما