شناسهٔ خبر: 66586675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایان اخذ آرا در روستاهای لرستان/ هشدار استاندار به متخلفان

استاندار لرستان با تکذیب صریح هرگونه نتایج شمارش آرا در خرم‌آباد و چگنی تا پیش از پایان فرایند انتخابات دور دوم مجلس از پایان اخذ آرا در برخی از روستاها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، امشب، در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مردم خرم‌آباد و چگنی در پای شعب اخذ رأی، گفت: لرستان جزو استان‌های با مشارکت بالا در دور دوم انتخابات است.

او با بیان اینکه 430صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی تعیین شده‌است، اضافه کرد: اخذ رأی در برخی از روستاها به پایان رسیده‌است و مراجعه‌کننده‌ای در این مناطق وجود ندارد.

استاندار لرستان با اشاره به مشارکت 8000نفر در روند برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی، اعلام کرد: این انتخابات با مشارکت عوامل اجرایی به‌خوبی در حال انجام است.

شفقت با تأکید به برقراری امنیت کامل در انتخابات خرم‌آباد و چگنی، خاطرنشان کرد: دو نفر از داوطلبان در این حوزه به مجلس راه می‌یابند و سایر دواطلبان باید به اعلام نهایی انتخابات تمکین کنند.

او با اشاره به جمع‌آوری مستندات و دیدگاه‌های کاندیداهای مجلس، اذعان کرد: ما از نظرات این افراد برای توسعۀ لرستان به‌عنوان مشاوران خود استقبال می‌کنیم.

استاندار لرستان با دعوت از داوطلبان مجلس و طرفداران آنان برای برقراری آرامش در انتخابات، یادآور شد: ما قدردان حضور پرشور مردم این استان در انتخابات هستیم.

شفقت با تأکید به لزوم امنیت و مشارکت بالا در انتخابات، اعلام کرد: مشارکت مردم تقویت‌کننده و کمک‌کنندۀ نیروهای مسلح و تضعیف توطئه‌های دشمنان است.

او تصریح کرد: هرگونه اعلام نتایج انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را صراحتاً تکذیب می‌کنم و حتی عوامل اجرایی نیز در حال حاضر از نتایج نهایی انتخابات بی‌اطلاع هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه نتایج رسمی انتخابات پس از پایان فرایند رأی‌گیری اعلام می‌شود، بیان کرد: با هرگونه جرایم انتخاباتی به‌شدت برخورد می‌کنیم و در این زمینه تذکر جدی به مسئولان داده‌ام.

فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه دارد.

230 شعبۀ اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و 217 شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر شده‌است.

مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات 208 هزار و 950 رأی بود که از این تعداد 193 هزار و 86 رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.

محمدرضا ملکشاهی‌راد با 30 هزار و 741 رأی، رضا سپهوند با 22 هزار و 652 رأی، قدرت‌الله ایمانی با 20 هزار و 480 رأی و هادی هاشمی‌نیا با 17 هزار و 805 رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/‌644/.

نظر شما