شناسهٔ خبر: 66582143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه موقت ساری:

صدور فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو، سرآغاز یک حرکت بزرگ در کشور بود

حوزه / حجت الاسلام نصوری، به سالروز صدور فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو اشاره کرد و آن را سرآغاز یک حرکت بزرگ دانست و گفت: از زمانی که قدرت فتوای یک مرجع تقلید در جامعه روشن شد، هجمه‌ها نسبت به این قضایا زیاد شد و دشمن تلاش می‌کرد تا علما را از تمامی تصمیمات کلان دور کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار داشت: امروز باید نقشه راه خود را برای رسیدن به قله از اهل بیت(ع) الگو بگیریم و در مسیر رشد و تعالی معنوی و تربیتی، از اسوه‌ای چون حضرت معصومه(س) بهره ببریم.

وی با اشاره به مقام ولایتمداری حضرت معصومه(س)، افزود: امام شناسی و زمان شناسی از دیگر ویژگی‌های این بانوی مکرمه بوده است که نگاه دشمن شناسی را در کنار امام شناسی و زمان شناسی داشته‌اند.

امام جمعه موقت ساری، با تأکید بر اینکه هر نقطه‌ای از ایران به نام مبارک امام رضا (ع) مزین شده است، گفت: وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران به کشور عزیزمان برکات بسیاری بخشیده و ما زیر سایه و عنایات فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز نظام اسلامی در حال فتح قله‌های بسیاری است، خاطرنشان کرد: فناوری‌ها، علم پروری و نخبه پروری در جامعه بسیار زیاد شده و دختران جامعه را باید در مدل تربیتی قرار دهیم که تمدن ساز باشند.

وی به سالروز صدور فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباکو اشاره کرد و آن را سرآغاز یک حرکت بزرگ دانست و اظهار کرد: از زمانی که قدرت فتوای یک مرجع تقلید در جامعه روشن شد، هجمه‌ها نسبت به این قضایا زیاد شد و دشمن تلاش می‌کرد تا علما را از تمامی تصمیمات کلان دور کند.

انتهای پیام. /

نظر شما