شناسهٔ خبر: 66581673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همواره در سرنوشت خود سهیم هستند

تبریز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، همواره پای کار هستند،گفت: این قشر پای صندوق رای حضور داشته وباسایر مردم درتعیین سرنوشت خود سهیم‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید، محمدحسین بلاغی در اولین ساعات آغاز روند رأی گیری پای صندوق ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی میزبان صندوق ویژ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز هستیم.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر قطعاً در انتخابات افرادی را انتخاب خواهند کرد که نقش مؤثری در ترویج و توسعه فعالیت‌های هنری و فرهنگی در جامعه داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه نقش مرجعیت دارند، گفت: وقتی مردم می‌بینند که اصحاب فرهنگ و هنر در سرنوشت خود مؤثر واقع می‌شوند به تبع آن، آنها نیز برای حضور در پای صندوق‌های رأی را برای خود وظیفه می‌دانند.

وی ادامه داد: دور اول دو نماینده از حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به مجلس معرفی شد اما امروز چهار نماینده نیز توسط مردم انتخاب می‌شود، امیدواریم نمایندگانی انتخاب شوند که نگاه ویژه به فرهنگ و هنر دارند.

بلاغی در پایان از تمامی اهالی فرهنگ و هنرو عموم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که در تمامی امور مؤثر واقع شوند، هر نماینده‌ای که انتخاب می‌شود تأثیر زیادی نیز درمسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دارد انتخابات هرچه با پشتیبانی بالای مردم انجام شود قطعاً مجلسی قوی خواهیم داشت.

نظر شما