شناسهٔ خبر: 66581083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خوزستان:

اهمیت مرحله دوم انتخابات در خوزستان کمتر از مرحله اول نیست

اهواز- استاندار خوزستان گفت: اهمیت مرحله دوم انتخابات در استان کمتر از مرحله اول نیست چون در این مرحله مردم با حضور خود می‌توانند کاندیدای اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این ۲ حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر است.

حسینی محراب در ادامه انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی عنوان کرد و افزود: با فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات، شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و همچنین حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر با آمادگی کامل از صبح امروز در حال اخذ آرای مردم هستند.

استاندار خوزستان بیان کرد: علاوه بر عوامل اجرایی در ۲ حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات در این حوزه‌ها حضور دارند.

حسینی محراب با اشاره به تعیین نمایندگان ویژه‌ای برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات گفت: تلاش شده تا انتخابات در فضایی سالم و رقابتی برگزار شود که این امر باعث انتخاب افراد اصلح خواهد شد.

نظر شما