شناسهٔ خبر: 66576025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شعب اخذ رأی در گنبدکاووس آماده شروع انتخابات است

استاندار گلستان با اشاره به پایش آنلاین شعب اخذ رأی در گنبدکاووس، گفت: با اینکه دقایقی تا آغاز رسمی زمان اخذ رأی باقی مانده اما همه شعب اخذ رأی در شهرستان گنبدکاووس، به طور کامل آماده برگزاری انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌محمد زنگانه دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با اشاره به پایش برخط شعب اخذ رأی در گنبدکاووس، اظهار داشت: همه شعب اخذ رأی در این شهرستان به‌طور کامل فعال شده و آماده برگزاری دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

استاندار گلستان گفت: در دور نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی می‌کردیم که از نظر مشارکت مردم جزو 5 استان برتر کشور باشیم که خوشبختانه سومین استان با مشارکت بالا در مرحله نخست بودیم و امیدواریم امروز هم مردم گنبدکاووس حماسه دیگری خلق کنند.

وی افزود: از مردم شهرستان گنبدکاووس درخواست می‌کنم که در همان ساعات ابتدایی به شعب اخذ رأی مراجعه و نماینده خود را انتخاب کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

زنگانه عنوان کرد: کسانی که در دور اول در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رأی داده‌اند و کسانی که  در دور اول در هیچ حوزه انتخابیه‌ای در انتخابات شرکت نکرده‌اند، می‌توانند در دور دوم انتخابات در گنبدکاووس شرکت کنند.

وی همچنین بر سلامت انتخابات تأکید کرد و گفت: مسئولان انتخابات بدون سوگیری و در عین امانتداری در حال برگزاری انتخابات هستند و یک توصیه هم به نامزدها دارم که در پایان رأی‌گیری از هر گونه اعلام نتیجه خودداری کنند و مطمئن باشند مجریان و ناظران برگزاری انتخابات در کوتاه‌ترین زمان پس از تجمیع آرا، نتیجه را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/582/

نظر شما