شناسهٔ خبر: 66572011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(تصاویر) جزئیات جدید از پرونده اوباش نازی‌آباد تهران (تصاویر) جزئیات جدید از پرونده اوباش نازی‌آباد تهران

حدود دو هفته گذشته در روز پنجشنبه خبر درگیری در خیابان مدائن واقع در محله نازی آباد در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس ویدئو‌های منتشر شده در رابطه با این ماجرا سه نفر از اراذل و اوباش با حمله به تعدادی از کسبه و دست‌فروشان این خیابان، پس از مصدوم کردن دو نفر با سلاح سرد متواری می‌شوند. به گزارش مهر،

صاحب‌خبر -

حدود دو هفته گذشته در روز پنجشنبه خبر درگیری در خیابان مدائن واقع در محله نازی آباد در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس ویدئو‌های منتشر شده در رابطه با این ماجرا سه نفر از اراذل و اوباش با حمله به تعدادی از کسبه و دست‌فروشان این خیابان، پس از مصدوم کردن دو نفر با سلاح سرد متواری می‌شوند.

به گزارش مهر، دو نفر از ضاربان پس از گذشت ۴۸ ساعت از واقعه، دستگیر شده نفر سوم نیز مدتی بعد به دام می‌افتد.

صحنه بازسازی جرم با حضور سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با حضور متهمین و جمعی از خبرنگاران و همچنین شاکیان پرونده در محل حادثه برگزار شد.

(تصاویر) جزئیات جدید از پرونده اوباش نازی‌آباد تهران

وی افزود: انتظار مردم از پلیس و قوه قضائیه در برخورد شدید با این افراد شرور به حق است. در سال ۱۴۰۳ تصمیم‌های خوبی در سلسله مراتب فرماندهی فراجا و همین‌طور قوه قضائیه در خصوص برخورد با اراذل گرفته شده است. اوباش هم بدانند که هیچ نقطه امنی در سرزمین جمهوری اسلامی ایران نخواهند داشت و هر جا که فرار کنند با قاطعیت دستگیر خواهند شد.

منبع: fararu-733707

برچسب‌ها:

نظر شما