شناسهٔ خبر: 66571831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد؛

توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی‌ها در سال جهش تولید با مشارکت مردم

خلیل آباد- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: یکی از اهداف خراسان رضوی توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی‌ها در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امین الله بابابی عصر پنجشنبه در سفر به خلیل آباد و در نشست با محمد رضا خوشنویس فرماندار شهرستان ضمن معرفی حسین نوری به عنوان مسؤول جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان از وی خواست در بحث ترویج و توسعه تعاونی‌ها و مشارکت مردم در این راستا نهایت تلاش خود را به عمل آورد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان توزیع تسهیلات در حوزه اشتغال در سطح استان داشتیم، افزود: توجه به حوزه اشتغال دیگر مأموریت ادارات شهرستانی است که به عنوان دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان باید تمامی تمهیدات خود را در بحث جذب تسهیلات با همراهی بانک‌ها داشته باشند.

وی، در این جلسه با بیان اینکه صحت سنجی اشتغال با همکاری جهاد دانشگاهی و شناسایی بیکاران در دست اقدام است گفت: نوری از نیروهای بدنه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سابقه خدمت در اداره کل استان و این شهرستان را دارد.

لزوم توجه به تأمین نیروی مورد نیاز شهرستان

در این جلسه خوشنویس فرماندار خلیل آباد ضرورت توجه به تأمین نیروی مورد نیاز شهرستان را خواستار شد و افزود: حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی حوزه وسیعی است که می‌طلبد بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن معرفی حسین نوری به عنوان مسؤول جدید این اداره از خدمات صدیقی مسؤول قبلی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما