شناسهٔ خبر: 66569908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان:

موانع اداری پیش روی گروه‌ های جهادی برداشته شود

رشت - فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم برداشتن موانع اداری مسیر گروه‌های جهادی گفت: گره های اداری پیش روی گروه‌های جهادی برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش قرارگاه جهادی محرومیت زدایی در رشت اظهار کرد: نگاه پیمانکاری به نیروهای جهادی پذیرفته نیست چراکه این گروه نگاه اقتصادی به اجرای پروژه‌ها ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گروه‌های جهادی با کم‌ترین هزینه به اجرای پروژه‌ها می‌پردازند، گفت: گروه‌های جهادی کارها را با سرعت، کیفیت و کمترین هزینه به ثمر می‌رسانند.

دامغانی با بیان اینکه گروه‌های جهادی پروژه‌های سخت مسیر و صعب العبور را بر می‌دارند، اضافه کرد: پروژه‌هایی که پیمانکاران از اجرای آن امتناع می‌کنند و بسیار سخت مسیر است را گروه‌های جهادی با جان و دل اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار و بهره برداری از پروژه‌ها توسط گروه‌های جهادی سرعت بخشیده می‌شود، افزود: در اجرای پروژه‌ها سرعت خدمات را باید متناسب با نیاز مردم انجام داد و در تسریع کارها، نباید لایه‌های زیرین دستگاه‌های اجرایی باعث تأخیر در انجام کار شوند.

دامغانی با تاکید بر لزوم برداشتن موانع اداری مسیر گروه‌های جهادی بیان کرد: موانع اداری پیش روی گروه‌های جهادی برداشته شود.

نظر شما