شناسهٔ خبر: 66565670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار گلستان:

سیره شهدا اراده ملت را در مقابل توطئه دشمنان استوار نگه می دارد

گالیکش-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: یادواره شهدا با تبیین ارزش‌های اسلام و سیره شهدا، اراده ملت را در مقابل توطئه دشمنان، استوار نگه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر صبح پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان گالیکش ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا و امام شهدا اظهار کرد: توکل، توسل و تلاش سه اصل مهم برای حرکت جهادی و انقلابی است و در هر عرصه‌ای که این سه اصل را مدنظر داشتیم موفق بوده و گام‌های بلندتری برداشته‌ایم.

وی افزود: قطعاً هرگاه گوش به ولایت فقیه داده‌ایم و خدامحوری را سرلوحه کار قرار داده‌ایم وعده‌های صادق را رقم زدیم به گونه‌ای که دنیا مبهوت و انگشت به دهان مانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اگر در عملیات وعده صادق پیروزمندانه سیلی به دشمن زدیم، اگر همچنان جوانان غیور این مرز و بوم برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی جان فشانی می‌کنند و شهید می‌شوند، حاصل درس‌هایی است که از مکتب شهدا فرا گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: یادواره‌های شهدا کلاس‌های درسی هستند که مکتب شهدا که همان توکل، توسل، ولایت‌مداری، ایثار، از خودگذشتگی و جهاد است را به ما می‌آموزد و این فرهنگ مقدس را به نسل‌های جوان انتقال می‌دهد.

مهاجر اظهار کرد: امروز باید مراقب باشیم دشمن در عرصه‌های گوناگون علمی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی ورود نکند و به ارزش‌های ما تجاوز نکند، کما اینکه از هیچ کوشش و فتنه‌ای دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا رفاه طلبی و بی دینی را جایگزین فرهنگ والای ایثار و شهادت کند، یادواره شهدا با تبیین ارزش‌های اسلام و سیره شهدا، اراده ملت را در مقابل توطئه دشمنان، استوار نگه خواهد داشت.

نظر شما