شناسهٔ خبر: 66560800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

بودجه پر و پیمان برای سازمان تبلیغات اسلامی؛ ۳۰۰ میلیارد تومان برای گسترش اعتکاف در کشور بودجه پر و پیمان برای سازمان تبلیغات اسلامی؛ ۳۰۰ میلیارد تومان برای گسترش اعتکاف در کشور

روزنامه اعتماد ارقام و اعداد جداول بودجه 1403 را بررسی کرده است. به گزارش اعتماد، در بخشی از این گزارش آمده است: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله دستگاه‌هایی است که بودجه آن جزو بودجه‌های پر و پیمان محسوب می‌شود. این سازمان و زیرمجموعه‌هایش مجموعا نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان بودجه دارد و غیر از این،

صاحب‌خبر -

روزنامه اعتماد  ارقام و اعداد جداول بودجه 1403 را بررسی کرده است. 

به گزارش اعتماد، در بخشی از این گزارش آمده است: 

سازمان تبلیغات اسلامی از جمله دستگاه‌هایی است که بودجه آن جزو بودجه‌های پر و پیمان محسوب می‌شود. این سازمان و زیرمجموعه‌هایش مجموعا نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان بودجه دارد و غیر از این، 4 هزار و 780 میلیارد تومان دیگر نیز به عنوان بودجه اختصاصی دارد.

مجموعه «سازمان تبلیغات اسلامی»، چندین زیرمجموعه دارد که یکی از آنها، خود «سازمان تبلیغات اسلامی» است؛ در جدول 12 میزان بودجه اختصاصی این سازمان 3 هزار و 135 میلیارد تومان قید شده است. در حالی که در جدول 7، این بودجه 3 هزار و 90 میلیارد تومان آمده است.

به هر شکل، محل مصرف 3 هزار و 135 میلیارد تومان بودجه اختصاصی سازمان تبلیغات اسلامی ذکر شده است.

برای «تقویت و گسترش سنت حسنه اعتکاف ویژه با مخاطب نوجوان و جوان (ستاد مرکزی اعتکاف) » 300 میلیارد تومان، برای «کمک به مساجد کشور در طرح مسجد محوری» 500 میلیارد تومان، بابت «گسترش فعالیت‌های حفظ موضوعی قرآن کریم و تقویت فعالیت‌های موسسات قرآنی کشور (صندوق توسعه قرآنی)» هزار میلیارد تومان، «تقویت و گسترش فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی-دینی جریان‌ساز و میدانی در سراسر کشور» 340 میلیارد تومان، «حمایت از حلقه‌های میانی مردمی فرهنگی» 200 میلیارد تومان و «کمک به سازمان هیات و تشکل‌های دینی» 20 میلیارد تومان و «تقویت پایگاه جریان‌ساز برای حلقه‌های میانی جبهه فرهنگی-فکری انقلاب اسلامی (سرچشمه نور انقلاب اسلامی) » 140 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

منبع: etemadonline-659619

نظر شما