شناسهٔ خبر: 66554160 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

حملات ترکیبی حزب‌الله در شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد یک حمله ترکیبی از لبنان با موشک و پهپاد به سمت اهدافی در الجلیل غربی انجام شد.
 
همزمان با حمله به اهدافی در الجلیل غربی، اهداف صهیونیستی نیز در الجلیل الاعلی مورد حمله قرار گرفتند.
 
همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند در حملات موشکی امروز حزب‌الله لبنان به منطقه «آویویم» در شمال اراضی اشغالی یک نظامی اسرائیلی کشته شد. در حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه المالکیه نیز تعدادی زخمی شدند.
 
همچنین این رسانه‌ها تأکید کردند آژیرهای هشدار در چندین شهرک در منطقه عرب العرامشه در الجلیل و جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد.
 
از سوی دیگر موشک‌هایی به سمت پایگاه «حانیتا» و «ادمیت» شلیک شد.
 
در این راستا، رهبران شهرک نشینان در شمال اراضی اشغالی اعلام کردند: ما ۳۰ سال به عقب بازگشتیم. وضعیت منطقه الجلیل ثابت می‌کند که نظریه امنیتی اسرائیل از هم فروپاشیده است.
 
رسانه‌های عبری گزارش دادند: دفاع هوایی در شمال قادر به مقابله با پهپادهای حزب‌الله که از مسافت کم و با ارتفاع پایین شلیک می‌شوند، نیست.
 
پیش از این، مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن و بعد از رصد و پیگیری تحرکات سربازان دشمن صهیونیستی در پایگاه الراهب، مبارزان مقاومت امروز با موشک‌های هدایت شونده این پایگاه و تجهیزات جاسوسی آن را هدف قرار دادند.
 
از سوی دیگر رژیم صهیونیستی شهرک‌های عیترون و بلیدا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

نظر شما