شناسهٔ خبر: 66553659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شناسايي 320 ساختمان جديد در منطقه 5 براي ارزيابي و پايش تخصصي در بحث ايمني

صاحب‌خبر -
شناسايي 320 ساختمان جديد در منطقه 5 براي ارزيابي و پايش تخصصي در بحث ايمني

خبرگزاری آریا-رییس ستاد مدیریت بحران منطقه 5 از شناسایی 320 ساختمان جدید در منطقه 5 برای ارزیابی و پایش تخصصی در بحث ایمنی خب داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، جلسه کمیته ایمنی منطقه با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، مدیر ستاد مدیریت بحران، نمایندگان آتش نشانی و شهرداران نواحی برگزار شد.
میثم محمدی رییس ستاد مدیریت بحران منطقه 5 در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات قبل ارایه کرد و گفت: 320 ساختمان جدید در سطح منطقه شناسایی شده که ارزیابان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت از آنها بازدید خواهند نمود. شهرداران نواحی نسبت به اعلام این برنامه بازدید به مدیران این املاک اقدام خواهند کرد.
وی گفت: وقفه و طولانی شدن روند رسیدگی به وضعیت این املاک، تبعات گوناگون اجتماعی و امنیتی را در شرایط بحرانی فراهم می آورد و بر لزوم تسریع در روند اصلاح وضعیت این ساختمان ها تاکید کرد.
رییس ستاد مدیریت بحران منطقه 5  اظهار کرد: در صورت لزوم دادستانی نسبت به اخطار به مهندسان ناظر این املاک اقدام خواهد کرد.
به گزارش آریا، در ادامه این جلسه شهرداران نواحی گزارشی از پیگیری های انجام شده درخصوص املاک ناایمن منطقه از جمله ملک خوشخواب، نگین رضا، مجتمع تجاری بوستان و ساختمان های پارک ارم ارایه دادند.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی


نظر شما