شناسهٔ خبر: 66545020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کردستان حیاتی است

سنندج_استاندار کردستان گفت: نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کشور حیاتی است و معلم با ارائه بهترین آموزش‌ها به دانش‌آموزان زمینه‌ساز تحولاتی در مسیر پیشرفت کشور خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از معلمان استان که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با بیان اینکه معلم نقش اثرگذار و حیاتی در توسعه و پیشرفت کشور دارد، اظهار کرد: معلمان با تلاش خود در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان نقش‌آفرینی منی‌کنند.

وی از معلمان به عنوانم معماران شکوفایی استان یاد کرد و گفت: معلم با ارائه بهترین آموزش‌ها به دانش آموزان که آینده سازان و مسؤولان آینده این مرز و بوم خواهند بود می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد تغییرات و تحولات در مسیر رشد و پیشرفت کشور باشند.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه شهید مطهری به عنوان الگویی برای فرهنگیان، تصریح کرد: انتخاب نام این هفته به افتخار این عالم عالیقدر گامی مهم برای تکریم مقام معلم به شمار می‌رود.

نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کردستان حیاتی است

زارعی کوشا اذعان کرد: مسؤولیت معلمان با پرورش نسل‌های آینده، بزرگ است و در تحقق آرمان‌های اجتماعی و فرهنگی رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود معلمان در راستای عمل به این رسالت خطیر از همه تلاش و توان خود استفاده کنند.

وی یادآور شد: مسؤولان هم باید با تمام توان حامی و پشتیبان معلمان باشند.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

نظر شما