شناسهٔ خبر: 66540784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مقاومت اسلامی عراق: به یک هدف مهم در «ایلات» حمله پهپادی انجام دادیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف مهم در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داده و بر ادامه حملات خود به مواضع دشمنان تاکید کرد.

به گزارش شفقنا، وبسایت خبری «النشره» لبنان بامداد امروز (چهارشنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که مقاومت اسلامی در عراق که از شماری از گروه های این کشور تشکیل شده، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای آن شامگاه سه شنبه به وسیله هواپیمای بدون سرنشین به یک هدف مهم در شهر بندری «ایلات» در جنوب سرزمین های اشغالی کردند.

مقاومت اسلامی عراق در ادامه بیانیه خود ضمن اعلام این که حمله مذکور در ادامه رویکرد آن در مقاومت در برابر اشغالگری و پشتیبانی از ساکنان نوار غزه و همچنین در پاسخ به قتل عام های رژیم صهیونیستی در حق غیر نظامیان بی گناه فلسطینی از کودکان، زنان و سالمندان انجام شده، تاکید کرد که به تخریب سنگرهای دشمن ادامه خواهد داد.

در همین حال، شبکه خبری «الجزیره» قطر از سازمان رادیو و تلویزیون عمومی رژیم صهیونیستی (KAN) نقل کرد که یک انفجار بزرگ در آسمان شهر ایلات روی داده و سامانه های پدافند هوایی این رژیم نیز یک هدف را رهگیری کردند.

برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در این باره تاکید کردند که سامانه «گنبد آهنین» یک هدف مشکوک را در ایلات رهگیری کرده با این حال هیچ گونه آژیری به صدا درنیامد.

شایان ذکر است که از زمان آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پی عملیات غافلگیرانه گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه پایگاه های نظامی و شهرک های صهیونیست نشین اطراف این نوار در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (15 مهر 1402)، مقاومت اسلامی عراق بارها از حملات پهپادی و موشکی خود به تاسیسات و سایت های مختلف این رژیم در سرزمین های اشغالی و همچنین پایگاه های نظامی محل استقرار نیروهای آمریکایی در خاک عراق و سوریه خبر داده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی با وجود این که برای نخستین بار از زمان برپایی آن در سال 1948 میلادی، در دیوان کیفری بین المللی (ICC) به اتهام ارتکاب جنایت نسل کشی علیه فلسطینیان در جریان تجاوز نظامی خود به نوار غزه محاکمه می شود و شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز بیش از یک ماه است برای برقراری آتش بس فوری قطعنامه به تصویب رسانده، همچنان برای دویست و چهاردهمین روز پیاپی به جنگ مرگبار و ویرانگر در این نوار تحت محاصره ادامه می دهد که بنا بر آمار رسمی وزارت بهداشت دولت وابسته به جنبش حماس، تاکنون نزدیک به 34 هزار و 800 شهید و بیش از 78 هزار و 200 زخمی بر جای گذاشته که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند.

خبر اصلی را در النشره ببینید

نظر شما