شناسهٔ خبر: 66532399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به تداوم سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در اردبیل صادر شده است.

صاحب‌خبر -

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی همچنان فعال است و استان اردبیل را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا فردا ادامه خواهد داشت، گفت: آسمان استان طی مدت یاد شده نیمه ابری تا ابری توأم با وزش تند باد موقتی و گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ، اصابت صاعقه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و در ارتفاعات با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با تاکید بر توجه هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از روز پنجشنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و ناپایداری‌ها عموماً با توجه به شرایط فصلی و محلی و به شکل پراکنده در بخش‌هایی از مرکز و جنوب استان رخ خواهد داد.

وی افزود: ضمناً امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته کاهش محسوسی خواهد داشت و طی دور روز آینده دمای هوا تغییرات قابل توجهی را تجربه نخواهد داشت و اما از روز جمعه دمای هوا روندی افزایشی به خود می‌گیرد.

نظر شما