شناسهٔ خبر: 66529575 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري همايش شعر رضوي جنوب شرق استان تهران با حضور شاعران آييني در پيشوا

صاحب‌خبر -
برگزاري همايش شعر رضوي جنوب شرق استان تهران با حضور شاعران آييني در پيشوا
خبرگزاری آریا - نشست برنامه ریزی برگزاری شعر رضوی در آستانه دهه کرامت با حضور شاعران آیینی شهرستان های جنوب شرق استان تهران، روسا و کارشناسان فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری در اتاق جلسات دانشگاه پردیس زینبیه ابوریحان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا؛ این نشست با هدف تقویت جریان های ادبی در سطح شهرستان با حضور شاعران باتجربه و فرهیخته شهرستان های مجاور و ترویج فرهنگ رضوی از طریق زبان نافذ و هنرمندانه شاعران اهل بیت(ع) برگزار می شود.
گفتنی است که در این نشست کارشناسی، راهکارهای ایجاد جریان های ادبی با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میزبانی دوره ای نهادهای فرهنگساز و مراکز فرهنگی هنری مانند دانشگاه ها، خانه فرهنگ ها و مساجد و قرارگاه های فرهنگی اجتماعی بررسی و مقرر شد تا همایش های ادبی ماهانه در حوزه های متنوع آفرینش های ادبی در این شهرستان از سوم خرداد 1403 همزمان با همایش شعر فتح ارزش ها برگزار شود.
همچنین در این نشست و با توافق اعضای شرکت کننده مقرر شد که همایش شاعران آیینی با موضوعات دهه کرامت در 24 اردیبهشت 1403 در سالن بانو پروین اعتصامی همراه با رونمایی از کتاب نویسندگان بومی برگزار شود.
لازم به ذکر است در این دیدار سرسرابی رئیس دانشگاه، شیرکوند معاون دانشگاه و طباطبایی از اساتید ادبیات پردیس زینبیه فرهنگیان و نیز خدابنده رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، قربانی مسئول و عزیزآبادی کارشناس ادبی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا حضور داشتند .

نظر شما