شناسهٔ خبر: 66523781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري 41 خرده فروش و معتاد متجاهر در نيشابور

صاحب‌خبر -
دستگيري 41 خرده فروش و معتاد متجاهر در نيشابور

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  از اجرای   طرح "آرامش"  با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز  و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر  در این شهرستان  خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  اظهار کرد:در این طرح یک روزه  که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری و همراهی و حضور میدانی نماینده دادستان و قاضی ویژه رسیدگی به جرائم مواد مخدر  در نقاط مختلف سطح شهر  انجام شد تعداد 39معتاد متجاهر و 2 خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی گفت :در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه هزار و 200 عدد انواع قرص ها ی غیر مجاز ،162 گرم انواع مواد مخدر،210 سی سی شربت متادون  و.. کشف و ضبط شد. ضمن این که 2 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.
 
این مقام انتظامی  خاطر نشان کرد:متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان ، حضور میدانی نماینده دادستان و  قاضی ویژه رسیدگی به جرائم مواد مخدر و  همچنین تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگونه مجاهدان فی سبیل الله تاکید کرد:  هدف اصلی از اجرای طرح ها، افزایش احساس امنیت  در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است ضمن این که  طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

نظر شما