شناسهٔ خبر: 66519953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مقابل ملوان عدالتی ندیدیم؛

عبداللهی: تیم‌ها در ۴ بازی آخر باشرف بازی کنند

حمید عبداللهی، مربی هوادار، به داوری بازی با ملوان اعتراض دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی گفت: بازی با ملوان بازی خیلی خوبی بود. یک جو بسیار خوب از سوی هواداران ملوان برای تیم‌شان و یک هوای بسیار دلپذیر و تیم قابل احترام ملوان برای هواداران و کادر و بازیکنان خوبش که امسال پدیده لیگ بوده است‌ و نتایج بسیار خوبی در شهر خودش و دیگر شهرها گرفته است‌. می‌دانستیم با چه تیمی رو به رو هستیم و با چه جوی رو به رو هستیم‌. سعی کردیم آرامش داشته باشیم و روی نقاط ضعف‌شان و کار تاکتیکی که روی آن تمرین کرده بودیم به گل رسیدیم.

او ادامه داد: نیمه دوم می‌دانستیم که ملوان فشارش را بیشتر می‌کند و راه‌هایی که برای فشار آوردن بیشتر در نظر داشت را می‌دانستیم و همین‌طور می‌دانستیم داور و تیم داوری ممکن است به دلیل جو حاکم تحت تاثیر باشد و بین دو نیمه این را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. دقیقه ۸۶ مثل چند بازی گذشته برد را با مساوی عوض کردیم‌. خسته نباشید می‌گویم به هر دو بازیکنان به خصوص بچه‌های خودمان که فکر می‌کنم خیلی خوب زحمت کشیدند.

عبداللهی گفت: یک سری نکات هست که دوست دارم درموردشان صحبت کنم، فکر می‌کنم برای یک فوتبال پاک فقط مربیان و بازیکنان نباید درنظر گرفته بشوند. مجموعه عوامل دست به دست هم می‌دهند برای اینکه یک فوتبال پاک را به نمایش بگذاریم. احساس من این است که در چهار هفته آخر تمام تیم‌ها باید با شرف رو به روی هم بازی کنند و خیلی باید مواظب باشیم که آسیب به روح و روان تیم ما نرسد و آفت به تیم ما نزند. فکر می‌کنم تیم داوری، سازمان لیگ و همه عواملی که هستند و زحمت می‌کشند نباید کاری کنند که آفت به تیم‌ها وارد شود‌. ما در این بازی ۶ کارت زرد گرفتیم علی‌رغم اینکه آقای میثم حیدری یک داور جوان است و من شناخت خوبی از او دارم، ولی درباره او در این بازی صحبت می‌کنم که دوست عزیز من هم هست، ۶ کارت زرد ممکن است آفتی باشد که ما نتوانیم درمقابل تیم بعدی یا بعدتر بازی کنیم‌. به نظرم این‌ها آفت می‌زند ضمن اینکه جو باید به گونه‌ای مهیا بشود که داورها بتوانند عادلانه سوت بزنند. امروز عدالت را ندیدیم.

1973372

او در مورد داوری ادامه داد: دقیقه ۲۷ بازی یک هند بود که داور باید سوت می‌زد و اگر سوت می‌زد قطعا آن بازیکن را اخراج می‌کرد که نکرد‌. ۶ تا کارت زرد به اضافه یک کارت قرمز برای تیم ما خیلی سختگیرانه بود. همان مدل خطاها و اعتراض‌ها را در تیم‌های دیگر و همین‌طور تیم ملوان شاهد هستیم که بدون کارت و برخورد می‌گذرند خصوصا در دقیقه ۲۷ و خطاهای ۵۰-۵۰. پنالتی درست بود ولی توپی که منجر به پنالتی شد به نظر من هند نبود و نباید این هند را می‌گرفتند. یک مقدار از این بابت گلایه‌مندیم.

مربی هوادار اضافه کرد: فکر می‌کنم ما تلاش‌مان را کردیم و می‌دانیم که از لیگ چه می‌خواهیم و روزی که وارد هوادار شدیم هم می‌دانستیم. درباره ملوان هم می‌دانستیم چه می‌خواهیم و رویش پافشاری کردیم‌. از نظر من ما این بازی را از نظر تاکتیکی بردیم. من برای کل فوتبال ایران می‌گویم، وقتی داور چهارم به سرمربی می‌گوید من به او گفتم هند نبود و خود میثم حیدری، درود بر شرفش، با شجاعت در مورد این حرف داور چهارم به آقا مسعود گفت آدمیزاد است و اشتباه می‌کند و ممکن است من هم اشتباه کنم ولی این اشتباهات ممکن است حق یک تیم دیگر را بخورد‌، حق ما که هیچ ما آنجور که باید بازی کردیم ولی نگران این هستیم که روح فوتبال لطمه بخورد.

او در مورد این کارت‌ها عنوان کرد: همان‌طور که ارکان فدراسیون از ما ایراد می‌گیرد، بابت مدل صحبت‌مان که تنش ایجاد نشود، فکر می‌کنم کارت‌های بیهوده و تصمیمات اشتباه و کمک نکردن و گوش نکردن به کمک چهارم شاید در کل به روح فوتبال لطمه بزند. این گلگی را داشتیم و اما با این وجود همه از این بازی لذت بردند و ما هم برای بازی بعد می‌رویم که بهتر شویم. آرزو می‌کنم همیشه در فوتبال ایران شادابی‌ای که امروز بود لحاظ شود و بازیکنان با تمام وجود برای یک ارائه خوب بیایند.

نظر شما