شناسهٔ خبر: 66515511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

درخواست استقلال برای تغییر داور بازی با ذوب‌آهن چند ساعت مانده به شروع مسابقه!

استقلالی ها برای تغییر داور بازی با ذوب آهن به سازمان لیگ نامه زدند.

صاحب‌خبر -
درخواست استقلال برای تغییر داور بازی با ذوب‌اهن چند ساعت مانده به شروع مسابقه!
کد خبر: 659437
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۷:۳۰:۴۲

 استقلال امروز در دیداری حساس از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. آبی‌پوشان برای حفظ صدر جدول رده‌بندی و معرفی خود به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی، در پی کسب پیروزی در این بازی خانگی هستند.

به گزارش ورزش سه، اما پس از انتخاب تیم داوری این دیدار، اعتراضاتی از سوی استقلالی‌ها مبنی بر انتخاب تیم داوری بازی به وجود آمد که هدف اصلی آبی‌ها در این زمینه، کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده بودند، نفراتی که رد پای آنها در تنها شکست این فصل استقلال دیده می‌شود.

استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر تیم داوری این مسابقه شده بود که مطابق انتظار، این درخواست از سوی کمیته داوران رد شده است.

براساس اسنادی که از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرده است، گویا مسئولان استقلال هم در این زمینه ساکت ننشسته و طی روزهای قبل اقداماتی را برای تغییر ناظمی کمک داور این دیدار با یک داور دیگر انجام داده‌اند.

بر این اساس، سمیعی سرپرست جدید استقلال در نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرده است تا ناظمی یا حتی المقدور داودزاده به دلیل اشتباهاتی که در دیدار رفت با سپاهان در اصفهان مرتکب شدند تغییر کرده و داور دیگری جایگزین این افراد شوند.

 

نظر شما