شناسهٔ خبر: 66514247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

امروز خط مقدم دفاع از کشور، کلاس درس است

همدان-آئین تجلیل از پاسدار معلمان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در سالن زنده یاد موحدی اداره کل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در آئین تجلیل از پاسدار معلمان استان، با تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم، اظهار داشت: معلمان وظیفه ارزشمند و مهم تعلیم و تربیت را برعهده دارند و همواره نشان داده‌اند که برای تحقق این موضوع در میدان حضور دارند.

سردار مجیدی افزود: حوزه آموزش و پرورش همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار داشته و ایشان نکات و تذکرات خود را به مسئولین و مدیران بیان نموده‌اند که این نشان از توجه حاکمیت به بحث تعلیم و تربیت دارد.

وی با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس، همواره معلمان احساس تکلیف نموده و به کمک فرزندان نظام و انقلاب می‌رفتند، ادامه داد: امروز خط مقدم دفاع از میهن، کلاس درس است؛ حرکت، شغل و فعل معلمان بر اساس آیات و روایت معادل کار انبیا در نظر گرفته شده است چون این عزیزان تعلیم و تربیت انسان‌ها را برعهده دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز ما به لطف خداوند دارای صفات برجسته اخلاقی و انسانی و انقلابی هستند که وظیفه تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان آینده کشور را برعهده دارند تا بتوانیم زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) را رقم بزنیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم از ۲۹ پاسدارمعلم (دبیر آمادگی دفاعی مدارس استان) تجلیل به عمل آمد.

نظر شما