شناسهٔ خبر: 66509899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امضاي تفاهم‌نامه همکاري فدراسيون ورزش‌هاي همگاني و سازمان انتقال خون کشور

صاحب‌خبر -
امضاي تفاهم‌نامه همکاري فدراسيون ورزش‌هاي همگاني و سازمان انتقال خون کشور
خبرگزاری آریا - تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فدراسیون ورزش‌های همگانی و معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون کشور صبح امروز(دوشنبه) به امضای علی خلیلی و شهرام میرزایی رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا فدراسیون ورزش‌های همگانی، صبح امروز(دوشنبه) با حضور علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در محل سالن جلسات سازمان انتقال خون کشور آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک بین فدراسیون ورزش‌های همگانی و معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون، در راستای تحقق شعار 《خون سالم در بدن سالم》 برگزار شد.
از مهم‌ترین چشم‌اندازهای این تفاهم نامه که به امضای علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی و شهرام میرزایی، سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون کشور رسید، می‌توان به استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان برای آگاهی‌بخشی، افزایش تحرک و فعالیت بدنی در سطح جامعه و تشویق فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون اشاره کرد.
در این مراسم خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر گستره مخاطبان میلیونی ورزش‌های همگانی در سراسر کشور، اظهار داشت: باتوجه به اینکه جامعه هدف ورزش‌های همگانی، عموم‌ مردم در هر سن و سالی را شامل می‌شود، هیت‌های ورزش همگانی در سراسر کشور حتی در شهرهای بسیار کوچک و بخش‌ها به صورت مستمر فعالیت دارند که از این پتانسیل بسیار خوب می‌توان در راستای سوق مردم به قرار دادن ورزش در برنامه روزانه خود و همچنین فرهنگ زیبای اهدای خون استفاده بهینه کرد.
وی افزود: هدف ما در فدراسیون ورزش‌های همگانی اینست که ضرورت ورزش‌ و فعالیت بدنی به عنوان یک عامل پیشگیری کننده در مقابل بیماری‌های غیرواگیردار را همانند فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون، بین مردم نهادینه کنیم.

نظر شما