شناسهٔ خبر: 66504779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خرید تضمینی ۳۰ هزار تن گندم در هرمزگان

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: خرید تضمینی گندم هرمزگان توسط شبکه تعاون روستایی در ۱۱ مرکز خرید گندم از مرز ۳۰ هزار تن گذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمدرضا ماندگاری در حاشیه بازدید‌ از مراکز خرید گندم در شهرستان حاجی‌آباد اظهار داشت: خرید تضمینی گندم در 11 مرکز شبکه تعاون روستایی شامل 6 مرکز گهکم، شمیل، طاشکوئیه، فارغان و احمدی در شهرستان حاجی آباد و 2 مرکز خرید در تیرور و هشتبندی میناب، 3 مرکز خرید نیز در زیارتعلی رودان، بستک و پارسیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم تا 16 اردیبهشت ماه توسط این 11 مرکز شبکه تعاون روستایی در سطح استان به 30 هزار و 120 تن رسیده است، افزود: گندم‌های خریداری شده به سیلوهای استان تحویل می‌شود و ما تلاشمان بر این است تا شرایط مطلوبی را در فرآیند خرید گندم شاهد باشیم.

ماندگاری با اشاره به اینکه تاکنون 24 هزار تن از گندم های خریداری شده در سامانه ثبت شده است، افزود: پیگیری‌های لازم جهت ارسال لیست به بانک و پرداخت مطالبات گندم‌کاران انجام شده است و امیدواری بزودی نخستین واریزی انجام شود.

وی یادآور شد: شهرستان حاجی آباد با خرید 16 هزار و 200 تن گندم بیشترین میزان خرید را در سطح شبکه تعاون روستایی استان هرمزگان داشته است.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: گندم معمولی به قیمت 17 هزار و 500 تومان و گندم دروم 18 هزار تومان هزار از کشاورزان خریداری می شود.

خرید تضمینی گندم در مراکز تعاون روستایی از اواخر فرودین ماه آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/864/.

نظر شما