شناسهٔ خبر: 66495928 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی اعلام کرد

ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی ایران با سکوهای معروف چین

اوجانی، مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درتلاشیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی را با سکوهای معروف چین تقویت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، فرزاد اوجانی با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و سکوهای صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه مسئولان سکوهای چینی، صنایع‌دستی از آن دسته محصولاتی است که ظرفیت درخور توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این سکوها ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور باشد.