شناسهٔ خبر: 66494625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راه يابي 5 گروه از استان به طرح ملي نوآوين

صاحب‌خبر -
راه يابي 5 گروه از استان به طرح ملي نوآوين
خبرگزاری آریا - 5 گروه از میان 13 گروه شرکت کننده در دومین دوره طرح نوآوین استان که در زمره طرح های قرارگاه شهید آوینی است، به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری آریا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، «علی ایوبی» مسئول قرارگاه نوجوانی خراسان شمالی با اشاره به این که دومین دوره طرح «نوآوین» استان به همت بنیاد ملی نوجوان و ستاد روایت پیشرفت خراسان شمالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت 78 نفر در قالب 13 گروه برگزار شد، گفت: پس از برگزاری کارگاه و اردوی آموزشی 3 روزه توانمندسازی رسانه ای به منظور استفاده درست از فضای مجازی و تولید آثار 5 گروه برگزیده این رویداد در استان شدند.
«ایوبی» اضافه کرد: شرکت کنندگان در قالب اردویی 3 روزه در دانشکده علوم قرآنی نحوه فیلمبرداری، عکاسی و بوم نویسی را فراگرفتند و ضمن بازدید از پتروشیمی و نمایشگاه قران نماهنگی را تولید کردند که پس از داوری و ارزیابی 5 گروه برتر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.
مسئول قرارگاه نوجوانی خراسان شمالی با اشاره به این که این طرح در زمره طرح های قرارگاه شهید آوینی است،ادامه داد: 8 هزار نفر نیز در قالب نظرسنجی استانی این طرح شرکت کردند و به ارزیابی گروه های شرکت کننده پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: تربیت نوجوانان کنشگر از اولویت‌های بنیاد ملی نوجوانان است و این بنیاد تلاش می‌کند تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کند تا همچون «شهید آوینی» در عرصه روایتگری به جهاد تبیین بپردازند.

نظر شما