شناسهٔ خبر: 66492602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

نماینده مجلس: خیزش دانشجویی ضداسرائیل نابودی این رژیم را تسریع می‌کند

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی حادثه کم‌نظیری را در تاریخ دانشگاه‌های آمریکا و اروپا خلق کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد باقری با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: از همان روزهای اول جنگ غزه ایران اعتراضات خود را در عرصه بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد اما کشورهای اروپایی و آمریکایی سکوت کردند. اکنون بعد از گذشت حدود هشت ماه از این جنایات دانشجویان آمریکایی وارد عرصه شده و اعتراضشان را به جنایات اسرائیل اعلام کردند. به نظر می‌رسد ما شاهد بیداری جهانی علیه اسرائیل هستیم.

این نماینده مجلس اعتراضات دانشجویی را حادثه کم‌نظیر در تاریخ دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دانست و گفت: ما این اعتراضات را به فال نیک گرفته و آن را عاملی برای جهانی شدن اعتراضات صهیونیستی می‌دانیم. انتظار می‌رود دولت‌ها و سایر کشورها به این خیزش پیوسته و مقابل اسرائیل جبهه‌گیری کرده و مقاومت کنند تا ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

باقری با بیان اینکه مردم دنیا فجایع بشری را در غزه دیدند، گفت: خیزش دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند. ان‌شاءالله به زودی منطقه خاورمیانه بدون اسرائیل را شاهد باشیم.

نظر شما