شناسهٔ خبر: 66488958 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

نامزد انتخابات مجلس در تهران در گفتگو با جهان نیوز:

اولویت مجلس دوازدهم باید معیشت مردم باشد/ مسکن، تورم و خودرو جزو مسائل اساسی کشور است/ بحث نظارت در مجلس یازدهم ضعیف بود

سلیمی گفت: رویکرد مجلس یازدهم انقلابی بود اما در رفتارهای فردی برخی نمایندگان این مجلس رویکرد غیرانقلابی هم دیده شد.

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس یازدهم و یکی از 32 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران در گفتگو با جهان نيوز با بیان اینکه در مجلس یازدهم قوانین راهبردی تصویب شد، اظهار داشت: این مجلس به طور نسبی در مسائل قانون گذاری موفق بوده اما در موضوع نظارت ضعف‌هایی داشته است.
 
وی در ادامه با اشاره به یکی از نقاط ضعف این مجلس در حوزه نظارت، افزود: به عنوان مثال در موضوع استیضاح وزرا، برخی نمایندگان تصمیم به استیضاح وزیر می‌گرفتند اما با وعده و وعیدها پس از مدتی امضای خود را پس می‌گرفتند. اگر واقعاً قصد استیضاح واقعی داشتند چرا آن را پس می‌گرفتند و علت آن چیست؟ رفتارهای این چنینی به حوزه نظارت مجلس آسیب زد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی و فرهنگی ضعف‌هایی داریم، گفت: اولویت مجلس دوازدهم عمدتاً مسائل اساسی کشور مانند موضوع خودرو، مسکن، معیشت، تورم و نقدینگی می‌باشد و اینها را نمایندگان مجلس آینده باید در اولویت خود قرار دهند چراکه قسمت تلخ قصه موضوع معیشت و اقتصاد مردم است.
 
سلیمی در پایان گفت: رویکرد مجلس یازدهم انقلابی بود اما در رفتارهای فردی برخی نمایندگان این مجلس رویکرد غیرانقلابی هم دیده شد.

نظر شما